5 лютого 2014 р.

Загадкова Сафо.


Я сьогодні отримала неймовірної краси ведмедиху Сафо, яку виграла від Юлі Романової. Одне її імя вже говорить, що це загадкова панянка. Я навіть і не могла уявити, що вона така гарна, цілий день на неї дивилась, її ніжно рожеве повітряне платтячко, носик такий ширшавий, оченятка скляні, а усмішка чого варта, вушка з лапками з фетру, гудзички такі дівчачі)) Жодне фото не передасть її краси, але я вам покажу ... не можу не поділитись зі своєю лялічкою. Зняла з неї платтячко, і дивлюсь ... придивляюсь .... ну видно всерівно, що дівчинка - загадкова Сафо


Ще показу вам як мій Данилко фотографувався до цього посту з Сафошечкою)






Ще мене приємно вразило, що до моєї виграної цукерочки Сафо, Юля спрезентувала ще коника, і це все було гарно запаковано в новорічий пакетик!


Смачний коник)))


А так ми під час того всього бавились) але якщо чесно то шкода Сафо давати бавитись, хочеться її посадити на якийсь трон і вдіти їй корону! А конику не страшно, на то він і кінь))) така його доля.



P.S. голубенького мішку нам подарила Галина Клигуненко.

1 коментар:

  1. Чудові подарунки :)
    Сафо дуже тендітна паняночка :) а Данилко дуже зацікавлено куштує коника :) смакотааа! :)

    ВідповістиВидалити